Корейска косметика

Інтерв’ю: CEO корейської марки Benton Лі Чан Он

Провівши 6 років в харчовій індустрії, Лі Чан Он захотів створювати щось дійсно корисне для людей. У партнерстві зі своїм молодшим двоюрідним братом в 2007 році він запустив компанію Benton, без продуктів якої тепер не існує жоден б’юті-блог.

Існує міф, що корейська косметика не підходить для європейської шкіри. Як ви продаєте косметику на території країн Європи і Америки? Чи є рекламні особливості для продажу продуктів в таких країнах?

Ми не та компанія, яка багато вкладає в маркетинг. У нас мало реклами. Найважливіше для нас – створення косметики, яка працює. Коли людям косметика допомагає вирішити проблеми, вони бачать це, і міфи руйнуються.

* У яких країнах світу кошти вашого бренду найбільш затребувані? Де найкращі продажу? *

В даний момент – Європа, лідер в продажах – Польща. Це пояснюється тим, що саме європейці найбільше цікавляться складом інгредієнтів, розбираються в цьому і вибирають найактивніші склади, а не орієнтуються на красиві рекламні обіцянки і картинку. Це збігається з концепцією марки Benton.

Наскільки нам відома історія бренду, він був розроблений для людей з проблемною шкірою. Чи планується розширення ліній для людей з різними типами шкіри і потребами?

Основна ідея марки – косметика, яка не подразнює шкіру, заспокоює її і нормалізує баланс, даючи можливість використовувати власні ресурси.
Якщо порівнювати з іншими марками, у вас невеликий асортимент. Чому?
Ми розробляємо досить багато продуктів, але дуже відповідально підходимо до тестування, що займає багато часу. Є розробки, які не пройшли тести, тому не потрапили в асортимент (5-6 з 10).

Чи підтримує Benton корейський тренд на багатошаровий догляд або віддає перевагу мінімалізму на полиці?

Не обов’язково використовувати всі, що пропонує індустрія краси, потрібно відштовхуватися від потреб шкіри. Гарне очищення – найважливіший етап, зволоження після цього – обов’язково. Якщо ви відчуваєте, що ваш зволожувач не дає достатньо вологи, використовуйте більш щільний продукт зверху (крем). Найголовніше правило догляду – використання коштів у порядку щільності їх текстури (від найлегших до самих жирним), від водяної бази до масляної.

Чи можна в літній період поєднувати продукти з серій Cacao і Snail Bee з третиноїном і іншими лікувальними інтенсивними продуктами?

Так, всі наші кошти можна комбінувати як між собою в рамках продуктів марки, так і з аптечними препаратами. Benton приділяє багато уваги семплірованіє продукції, тому завжди можна взяти пробник і простежити за реакцією шкіри на ту чи іншу комбінацію. Наша косметика – це не ліки, це балансування шкіри та її підтримка, тому шкоди від неї точно не буде.

Як будувати догляд за шкірою влітку?

Своєчасно зупинитися на легких структурах, прибравши креми.

В інтернеті є думки, що есенцію Snail Bee потрібно використовувати пару місяців, а потім робити перерву. Чи так це?

Це не відповідає офіційній інформації марки, але ми бачили таку думку у блогерів. Ймовірно, це викликано легкістю текстур наших продуктів, швидкістю і глибиною проникнення в поєднанні з високою концентрацією активних інгредієнтів. Косметологи, з якими спілкувався дистриб’ютор в Україні, і які працювали з клієнтами на продуктах Benton, рекомендують робити перерву на місяць. Будь-яку косметику потрібно використовувати за потребою, поки існує проблема, яку потрібно усунути.

Чи підходить ваша новинка Tea Tree Cleansing Water для демакияж стійких декоративних продуктів?

Стійка косметика все ж краще піддається маслу. Нашої водою можна знімати звичайний макіяж і навіть кілька разів в тиждень замінювати нею ранкове умивання. Втім, якщо вам не подобаються масляні текстури, то Tea Tree Cleansing Water зніме стійку косметику з трохи більшими зусиллями.

Для кого створена лінія Cacao? Чи є у неї вікова цільова група?

Лінія Cacao не дарма названа “Moist and Mild”: вона дуже легка, але відмінно зволожує. Ці продукти точно не знадобляться дітям, оскільки їх шкіра нежирна. А ось починаючи з підліткового віку її можуть використовувати люди з будь-яким типом шкіри, але найбільше вона підійде власникам жирної / комбінованої / нормальної – як ідеальне зволоження без жирності, тяжкості, роздратування. Однак суху шкіру, що дивно, продукти з цієї лінії теж добре балансують і зволожують.

Який продукт найкраще продається в Україні?

Бестселер – есенція Snail Bee, на другому місці – гель алое з прополісом. З есенції і почалася історія марки, яка запустила продажу кошти на Amazon, навіть не маючи сайту компанії. Продукт виявився настільки вдалим, що про компанії без бюджету на маркетинг почали писати в інтернеті. В ті часи моє ранок починався з того, що я особисто відповідав на листи потенційних клієнтів, які просили вислати продукт. За 30-40 в день.

Лінія Fermentation позиціонується як вікова. З якого віку її можна використовувати?

Косметику з позначкою “anti-age” потрібно використовувати до того, як дзеркало покаже істотні зміни. В цьому і полягає сенс – превентивність. У Кореї її використовують після 20 років, оскільки саме в цьому віці люди починають активно користуватися декоративною косметикою, що є стресом для шкіри, особливо для шкіри повік. У цій лінії немає нічого, що може нашкодити шкірі – це не ліки. Адже ми п’ємо вітаміни, біодобавки, займаємося спортом і ведемо здоровий спосіб життя, щоб попередити захворювання, а не лікуємо вже існуючі. На корейському телебаченні є популярна програма, в якій незалежно тестують різні продукти. Вони самі купують, використовують протягом 4 тижнів, вивчають склади і співвідношення ціни і якості. Крем для повік з серії Fermentation потрапив в топ-5 кремів для повік, але я про це дізнався, випадково побачивши запис програми. Це було дуже приємно!

Інтерв’ю – Ликера Покровська, Hitomi Shop.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.